Tuesday, October 19, 2010

JOM LEPAK, SANTAI BERSAMA GROUP ALEACORP MALAYSIA SAMBIL-SAMBIL TUKAR PENDAPAT DAN TAMBAH KENALAN :)

Assalamualaikum...

Salam sejahtera wahai sahabat sekalian..
Alhamdulillah. Cuaca yang baik!!

Salam satumalaysia sahabat-sahabat aleacorp sekalian. Salam persahabatan dengan Aleacorp.Com. Penyertaan ahli-ahli baru ke keluarga kita amat menggalakkan. Inilah yang sebenar-benarnya kami carikan, PERSAHABATAN melalui Aleacorp.Com. Susah, senang, jatuh, bangun kita, semua bergantung pada persahabatan.

ALEACORP MALAYSIA, mungkin sebuah FAN yang tak begitu HEBAT. Maklumlah baru di tubuhkan. BUT, bukan KEHEBATAN yang kami mahukan. Cukup sekadar kami mampu memberikan kepuasan dari segi perkhidmatan kami iaitu membantu ahli2 Aleacorp.com tanpa mengambil kira anda di bawah siapa. Siapa Upline anda, Siapa penaja Anda dan siapa yang memperkenalkan Anda.

Kami sedia membantu anda semua dari segi rujukan, penjelasan dan sebagainya. (Kami bukanlah motivator, bukan juga pakar) Anggaplah kami saluran alternatif anda sebagai sumber Rujukan apabila di timpa saat BLURRRR menerangkan apa itu ALEACORP kepada bakal2 ahli baru. kat luar sana yang masih BLURRRR dengan sistem kami. Pemasaran kami, produk kami etc. So, misi kami baru saja bermula dengan visi baru!

Misi : AleaCorp Malaysia bertujuan untuk menyediakan informasi, jaringan dan kaunseling kepada ahli-ahli baru serta bakal ahli.

Visi : AleaCorp Malaysia beraspirasi untuk menjadi satu GROUP yang boleh membantu ahli-ahlinya sampai berjaya. InsyaAllah, dengan izin Tuhan tentunya.

Jom ramai-ramai berkampung di destinasi terakhir ahli-ahli Aleacorp.Com lepak2, makan2, minum2... (minum, makan depan laptop, pc je... :) hehe..)

Jom bersama kami di :-

GROUP:-
http://www.facebook.com/group.php?gid=115101348502324&v=info

FACEBOOK:-
http://www.facebook.com/aleacorpmalaysia
Atau Mana-Mana Ahli kami di GROUP! ~~ :)


Yang Ikhlas,

Aremi Rusli.
Leader Group ALEACORP MALAYSIA.
(
http://www.facebook.com/armirusli ) <-- add me juga,k. :) Ada masalah? Sila mesej INBOX saya @ mesej, call : +60124342450

No comments:

Post a Comment