Wednesday, April 27, 2011

AleaCorp.com Perniagaan SAH! Pay To Click Dibuka Kembali!

Berita dari WEBSITE rasmi Aleacorp.Com :
http://www.aleacorp.com/v1/berita.asp?no=154


Pihak pengurusan ingin merakamkan ribuan terima kasih kepada semua Rakaniaga kerana kesabaran dan sokongan berterusan anda kepada AleaCorp.com. 

Berikut adalah keputusan audit yang telah dijalankan oleh pihak berkuasa terhadap AleaCorp.com bermula daripada 1hb Mac hingga 25hb April 2011. Keputusannya > AleaCorp.com adalah SAH dari segi undang-undang dan BOLEH meneruskan aktiviti perniagaannya seperti biasa! Dengan itu, seperti komisyen-komisyen yang lain, komisyen Pay To Click kini akan berjalan seperti biasa semula di mana komisyen utk bulan Mac 2011 dan April 2011 akan dikreditkan ke sWallet anda bilamana butang Pay To Click diaktifkan. 

Namun untuk mengelakkan AleaCorp.com daripada unsur-unsur negatif atau sebarang salah-guna. Beberapa ketetapan telah digariskan oleh pihak berkuasa untuk dipatuhi oleh semua. Antaranya : penamatan fungsi pemindahan sWallet bermula pada 26hb April 2011. Ketetapan ini mesti dipatuhi terutamanya untuk kelangsungan perniagaan AleaCorp.com. 

Kami ingin memohon maaf atas segala kesulitan selama tempoh audit dijalankan. Setelah pelbagai cabaran berjaya ditempuhi, AleaCorp.com kini menjadi lebih matang dan yakin untuk bersama-sama Rakaniaga meneruskan perjuangan! Lebih banyak agenda menarik akan diumumkan dalam masa terdekat ini terutamanya mengenai plan “Promosi Insentif Hari Raya Aidilfitri 2011 AleaCorp.com”! Teruskan kesetiaan dan keceriaan anda bersama AleaCorp.com! 

Terima Kasih & Salam Kejayaan! 
Team AleaCorp.com.

No comments:

Post a Comment